Інформатика, 4 клас,

1 год на тиждень, усього 35 годин

 

№ п/п

Тема уроку

Програмне забезпечення

Кількість годин

Дата

1

Графіка

 

7

 

1.

Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Повторення навчального матеріалу.

 

1

 

2.

Віртуальні подорожі сузір’ями, планетами, материками, океанами.

 

1

 

3.

Доповнення власної карти мітками (за матеріалами природознавчого характеру рідного краю).

 

1

 

4.

Схеми, діаграми на матеріалі інших предметів.

 

1

 

5.

Робота в середовищі графічного редактора: змінювання зображень з використання функцій обертання, зміна кольору фігур та кольору фону.

 

1

 

6.

Обробка фото: інструменти освітлення, кольору, обертання, обрізання тощо.

 

1

 

7.

Створення колажу із зображень.

 

1

 

2

Текст.

 

7

 

8.

Орієнтування в списку книг електронної бібліотеки. Пошук літератури за назвою, автором/авторкою, мітками. Зміст твору. Закладки, коментар (помітки) у творі.

 

1

 

9.

Середовище текстового редактора. Поєднання елементів на аркуші текстового документа: взаємне розміщення тексту, зображень, схем.

 

1

 

10.

Абзаци, посилання, заголовки, зміст.

 

1

 

11.

Вдосконалення текстів через виділення кольором, шрифтами фрагментів тексту, окремих слів.

 

1

 

12.

Списки. Послідовні списки у текстах.

 

1

 

13.

Таблиці. Доповнення готових таблиць.

 

1

 

14.

Змінювання та доповнення текстів з таблицями, зображеннями, схемами.

 

1

 

3

Співпраця в Інтернеті

 

5

 

15.

Правила безпечного користування Інтернетом. Мережевий етикет. Різниця між реальним та віртуальним спілкуванням.

 

1

 

16.

Електронна пошта. Захист облікового запису. Культура листування.

 

1

 

17.

Інформаційні ресурси Інтернету. Пошук навчальних матеріалів в мережі. Навчальна діяльність учня в Інтернеті.

Рівні доступу до навчальних матеріалів.

 

1

 

18.

Співпраця в мережі (спільні документи, презентації, карти, колажі тощо). Коментування та відгуки до створених однокласниками/однокласницями продуктів.

Служби для обміну знаннями, задоволення творчих потреб школярів.

 

1

 

19.

Сучасні пристрої для співпраці.

 

1

 

4

Алгоритми з розгалуженням і повторенням

 

7

 

20.

Алгоритми з розгалуженням.

 

1

 

21.

Цикли: повторення задану кількість разів. Повторення до виконання умови.

 

1

 

22.

Алгоритми з циклами.

 

1

 

23.

Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням та циклами для виконавців у середовищі програмування для дітей.

 

1

 

24.

Сортування та впорядкування об’єктів за деякою ознакою.

 

1

 

25.

Використання логічних висловлювань з «якщо - то...».

 

1

 

26.

Розв’язок задач у середовищі програмування для дітей

 

1

 

5

Інформація

 

4

 

27.

Перетворення інформації. Перетворення інформації з текстової у графічну форму з використанням схем, діаграм. Перетворення інформації у вигляді тексту в таблицю з числами.

 

1

 

28.

Передавання інформації. Пристрої для передавання інформації. Джерело інформації. Приймач інформації.

 

1

 

29.

Складові комп’ютера.

 

1

 

30.

Пристрої введення та виведення інформації.

 

1

 

31.

Зберігання інформації. Носії інформації.

 

1

 

32.

Кодування інформації. Кодування та декодування інформації.

 

1

 

33.

Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією.

 

1

 

8

Повторення та узагальнення вивченого у 4-му класі

 

2

 

34.

Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік

 

1

 

35.

Підсумковий урок за рік.

 

1