Інформатика, 4 клас,
1 год на тиждень, усього 35 годин
№ п/п |
Тема уроку |
Програмне забезпечення |
Кількість годин |
Дата |
1 |
Графіка |
|
7 |
|
1. |
Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Повторення навчального матеріалу. |
|
1 |
|
2. |
Віртуальні подорожі сузір’ями, планетами, материками, океанами. |
|
1 |
|
3. |
Доповнення власної карти мітками (за матеріалами природознавчого характеру рідного краю). |
|
1 |
|
4. |
Схеми, діаграми на матеріалі інших предметів. |
|
1 |
|
5. |
Робота в середовищі графічного редактора: змінювання зображень з використання функцій обертання, зміна кольору фігур та кольору фону. |
|
1 |
|
6. |
Обробка фото: інструменти освітлення, кольору, обертання, обрізання тощо. |
|
1 |
|
7. |
Створення колажу із зображень. |
|
1 |
|
2 |
Текст. |
|
7 |
|
8. |
Орієнтування в списку книг електронної бібліотеки. Пошук літератури за назвою, автором/авторкою, мітками. Зміст твору. Закладки, коментар (помітки) у творі. |
|
1 |
|
9. |
Середовище текстового редактора. Поєднання елементів на аркуші текстового документа: взаємне розміщення тексту, зображень, схем. |
|
1 |
|
10. |
Абзаци, посилання, заголовки, зміст. |
|
1 |
|
11. |
Вдосконалення текстів через виділення кольором, шрифтами фрагментів тексту, окремих слів. |
|
1 |
|
12. |
Списки. Послідовні списки у текстах. |
|
1 |
|
13. |
Таблиці. Доповнення готових таблиць. |
|
1 |
|
14. |
Змінювання та доповнення текстів з таблицями, зображеннями, схемами. |
|
1 |
|
3 |
Співпраця в Інтернеті |
|
5 |
|
15. |
Правила безпечного користування Інтернетом. Мережевий етикет. Різниця між реальним та віртуальним спілкуванням. |
|
1 |
|
16. |
Електронна пошта. Захист облікового запису. Культура листування. |
|
1 |
|
17. |
Інформаційні ресурси Інтернету. Пошук навчальних матеріалів в мережі. Навчальна діяльність учня в Інтернеті. Рівні доступу до навчальних матеріалів. |
|
1 |
|
18. |
Співпраця в мережі (спільні документи, презентації, карти, колажі тощо). Коментування та відгуки до створених однокласниками/однокласницями продуктів. Служби для обміну знаннями, задоволення творчих потреб школярів. |
|
1 |
|
19. |
Сучасні пристрої для співпраці. |
|
1 |
|
4 |
Алгоритми з розгалуженням і повторенням |
|
7 |
|
20. |
Алгоритми з розгалуженням. |
|
1 |
|
21. |
Цикли: повторення задану кількість разів. Повторення до виконання умови. |
|
1 |
|
22. |
Алгоритми з циклами. |
|
1 |
|
23. |
Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням та циклами для виконавців у середовищі програмування для дітей. |
|
1 |
|
24. |
Сортування та впорядкування об’єктів за деякою ознакою. |
|
1 |
|
25. |
Використання логічних висловлювань з «якщо - то...». |
|
1 |
|
26. |
Розв’язок задач у середовищі програмування для дітей |
|
1 |
|
5 |
Інформація |
|
4 |
|
27. |
Перетворення інформації. Перетворення інформації з текстової у графічну форму з використанням схем, діаграм. Перетворення інформації у вигляді тексту в таблицю з числами. |
|
1 |
|
28. |
Передавання інформації. Пристрої для передавання інформації. Джерело інформації. Приймач інформації. |
|
1 |
|
29. |
Складові комп’ютера. |
|
1 |
|
30. |
Пристрої введення та виведення інформації. |
|
1 |
|
31. |
Зберігання інформації. Носії інформації. |
|
1 |
|
32. |
Кодування інформації. Кодування та декодування інформації. |
|
1 |
|
33. |
Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією. |
|
1 |
|
8 |
Повторення та узагальнення вивченого у 4-му класі |
|
2 |
|
34. |
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік |
|
1 |
|
35. |
Підсумковий урок за рік. |
|
1 |
|