Тема проекту "Cлаветні українці"

Презентація

                  

 

Наш задум. Дізнатися якомога більше про гордість України – Я. Клочкову, А. Шевченка, В. Кличка, А. Роговцеву, Л. Костенко, Л. Каденюка, Б. Патона.

Мета проекту.

Формування ключових компетентностей:

*    вміння вчитися самоорганізовуватися до навчальної діяльності у взаємодії;

*    загальнокультурної дотримуватися норм мовленнєвої культури, зв’язно висловлюватися в контексті змісту;

*    соціальної – продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі та команді, використовувати різні ролі й функції в колективі, проявляти ініціативу, підтримувати та керувати власними взаєминами з іншими;

*    громадянської з повагою ставитися до людей, пишатися патріотами своєї Батьківщини, наслідувати вчинки людей, які прославляють Україну,

                        *  здоров'язберігаючої  – цінувати здоров’я та пропагувати здоровий спосіб життя.

Формування предметних компетентностей: познайомити учнів із гордість України – Я. Клочковою, А. Шевченком, В. Кличком, А. Роговцевою, Л. Костенко, Л. Каденюком, Б. Патоном; розвивати мовлення, пам’ять, мислення учнів, вміння шукати матеріал на задану тему, робити повідомлення в класі; виховувати самостійність і відповідальність, інтерес до пошукової роботи, патріотичні почуття.

Завдання проекту.

Сприяти використанню учнями різних джерел інформації для досягнення поставленої мети; формувати вміння аналізувати отриману інформацію, робити прості висновки; розвивати вміння працювати в групі, вчити оформлювати результати своєї діяльності.

Дидактична характеристика проекту

Тип проекту:

за предметною галуззю – міжпредметний;

за тривалістю – середньої тривалості;

за характером контактів – вчитель, учні 3 класу, батьки;

за основною діяльністю – дослідницько-інформаційний;

за характером координації з безпосередньою координацією;

за формою проведення самостійна дослідницька робота дітей з наступною презентацією матеріалів проекту;

за кількістю учасників груповий;

об’єкт пізнання: Я. Клочкова, А. Шевченко, В. Кличко, А. Роговцева, Л. Костенко, Л. Каденюк, Б. Патон;

навчальні цілі та очікувані результати: познайомити учнів з видатними українцями, їх біографією, заслугами перед Україною; вчити працювати з додатковою літературою та іншими джерелами інформації; розвивати вміння виконувати певну роботу в співпраці з однолітками, співпереживати за спільну справу, поважати думку інших; виховувати такі моральні якості, як доброта, співчуття, гуманність, милосердя, любов до Батьківщини;

спосіб вирішення проблеми: робота з додатковою літературою, використання мережі Інтернету та інших засобів інформації, самостійна дослідницька та аналітична робота дітей з учителем, власна творчість дітей;

освітній продукт: презентація, фотоколаж, вірші;

навчальні предмети: «Я і Україна», «Інформатика».

тривалість: 4 тижні.

Обладнання. Комп’ютер, мультимедійний проектор, інтерактивна дошка, фото, тлумачний та фразеологічний словники.

Правила взаємодії під час проекту

  1. Працювати дружно, злагоджено, разом.
  2. Усе, що пропонує товариш, сприймати й обговорювати спокійно.
  3. Викладати свої ідеї, думки по черзі, всіх вислуховувати до кінця, не перебивати.
  4. Радитись з товаришами, дорослими, приймати рішення спільно. «Запозичати» ідеї в інших груп з їхнього дозволу.
  5. Бути доброзичливими, старанними, відповідальними.
  6. Доводити свою справу до кінця.

 

ЕТАПИ РОБОТИ НАД ПРОЕКТОМ

І етап. Підготовчий

На уроці «Я і Україна» під час вивчення теми «Славетні українці» звертається увага дітей на постаті відомих українців. В ході бесіди дізнатися, що діти знають про славетних людей і про що хотіли б дізнатися ще. На уроці «Інформатики» пропонується учням виконати проектну роботу.

 

ІІ етап. Організація проектної діяльності.

  • Обираємо тему проекту «Славетні українці».
  • Обираємо постаті відомих людей України.

Формування груп для проведення дослідження.

Учні класу об’єднуються в групи. Визначаємо завдання для кожної групи.

Група 1 - підготувати розповідь про золоту рибку України Яну Клочкову.

Група 2 - підготувати розповідь про найкращого бомбардира національної збірної України в історії Андрія Шевченка.

Група 3 - підготувати розповідь про українського професійного боксера Володимира Кличка.

Група 4 - підготувати розповідь про відому українську акторку театру та кіно Аду Роговцеву.

Група 5 - підготувати розповідь про українську письменницю, поетесу Ліну Костенко.

Група 6 - підготувати розповідь про першого космонавта незалежної України Леоніда Каденюка.

Група 7 - підготувати розповідь про українського науковця Бориса Патона.

 

ІІІ етап. Реалізація проекту.

1.Складання учнями плану роботи над проектом.

- Обговоріть у групі, що саме ви повинні зробити для реалізації поставлених перед вами завдань.

- Озвучте пропозиції, аргументи, судження щодо кінцевого вигляду освітнього продукту, який ви створите.

- Обговоріть у групі, що саме необхідно вам зробити для того, щоб освітній продукт був якісний та оригінальний.

2 . Розподіл обов’язків між членами групи.

3. Самостійна творча робота учнів.

4. Створення презентацій.

ІVетап. Презентація проекту.

Оцінювання проекту і власної діяльності у ньому (самооцінка).

1. Оформлення результатів.

2. Підготовка до презентації.

3. Захист проектів.

              4. Оцінювання проектної діяльності за визначеними критеріями. Аналіз успіхів і невдач. Висновки.